preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Dugave

Login
Tražilica
JELOVNIK

     DOBAR TEK!

UTORKOM JE SVIM UČENICIMA ŠKOLE U VRIJEME JELA OSIGURANO MLIJEKO, A ČETVRTKOM VOĆE!

 

 

Priloženi dokumenti:
jelovnik 22.-26.10.docx

RASPORED ZVONA

Nastava ujutro

 

1 sat: 08:00 - 08:45
2 sat: 08:55 - 09:40
3 sat: 09:50 - 10:35
4 sat: 10:40 - 11:25
5 sat: 11:30 - 12:15
6 sat: 12:20 - 13:05
7 sat: 13:10 - 13:55

Nastava poslijepodne

 

1 sat: 14:00 - 14:45
2 sat: 14:55 - 15:40
3 sat: 15:50 - 16:35
4 sat: 16:40 - 17:25
5 sat: 17:30 - 18:15
6 sat: 18:20 - 19:05
7 sat: 19:10 - 19:55

Vrijeme

 

  Zagreb
Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

HITNI TELEFONI

Policija          192

Vatrogasci     193

Hitna pomoć  194 i 112

Škola       01/  6671-733

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 4. 2015.

Ukupno: 86624
Ovaj mjesec: 1774
Ovaj tjedan: 108
vijesti
KAKO MATEMATIKU UČINITI ZANIMLJIVOM
Ela Tečić / datum: 9. 12. 2015. 09:31

 

U svrhu poticanja i razvijanja samostalnosti i stvaralaštva učenika pri učenju nastavnih tema,u skladu s njihovim sposobnostima i sklonostima u izvođenju nastave  matematike koristim se različitim metodama i oblicima kako bi nastavu učinila što zanimljivijom. Poseban naglasak daje se na istraživačku nastavu temeljenu na učenikovu iskustvu i razvijanju kreativnosti.U namjeri stvaranja pozitivnog stava prema matematici kod učenika i činjenja matematiku zanimljivijom zadala sam da izrade crteže s primerima preslikavanja u geometriji odnosno preslikavanje ravnine.Učenici su koristili razne oblike iz prirode i svakodnevnog života (listovi,leptiri,kišobrani i dr.) i  po određenim pravilima točkama ravnine pridružili točke iste te ravnine i originalnim oblicima pridružili slike.Tematsku izložbu radova smo nazvali „Matematika i jesen“.

Kod obrade „Koordinatni sustav u ravnini,proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost“ učenici 7.a razreda Krilčić F.,Bešlić N. I Brukner D. pripremili su zanimljivu prezentaciju o zlatnom rezu, povezali temu sa slikarstvom,arhitekturom i prirodom.Razredu se to jako svidjelo pa su nastavili s prezentacijom i kod obrade teme „Vjerojatnost slučajnog događaja“ gdje su obradili mogučnost dobitka na lotu.   

 

  • PREZENTACIJU O ZLATNOM REZU U ARHITEKTURI POGLEDAJTE U PRILOGU!

 

Prof.matematike Nina Kalin

 


[OPŠIRNIJE]



Matematika na zanimljiv način
Silvija Ćurić / datum: 12. 11. 2014. 10:48

U tijeku šk.god. 2013/2014. u sklopu redovite i dodatne nastave te matematičke grupe učenici 7. i 8. razreda s učiteljicom matematike Ninom Kalin na zanimljiv način obradili su više tema povezano s biologijom, glazbom,povijesti i likovnom kulturom. Svrha navedenog  bila je da se potiće samopouzdanje učenika, aktivno sudjelovanje u nastavi i izvannastavnim aktivnostima te razvija kreativnost učenika, a nadasve da se matematika približi učenicima na zanimljiv način. Obrađene su sljedeće teme:

Proslava međunarodnog Dana broja Pi.

Učenici su pripremili zanimlivosti o proslavi Dana broja Pi koja se održava u cijelom svijetu. Organizirano je natjecanje tko će zapamtiti više znamenaka decimalnog dijela broj Pi.Pobjednik je bio učenik 8.razreda koji je zapamtio više od 20 znamenaka.

Korelacija matematike i glazbe.

Učenik  8. razreda Horvat Mihael koji pohađa i muzičku školu na zanimljiv način izložio je povezanost nota i razlomaka,što je kvintni krug, a na kraju je odsvirao nekoliko melodija na gitari uz oduševljenje prisutnih.

Fibonaccijev niz i Zlatni rez.

Učenici kroz demonstraciju i zanimljivo predavanje upoznali su se s Fibonaccijevim nizom brojeva i Zlatnim rezom. Obradom Zlatnog reza učenici su se upoznali sa značajem istog u slikarstvu, kulturi, umjetnosti i anatomiji.

Spirala dgugog korijena.

Uz temu racionalni brojevi učenici su upoznali geometrijski prikaz brojeva drugog korijena.Učenici s velikim interesom i upornošću crtali takozvanu spiralu drugog korijena, natjecajući se tko će nacrtati najviše brojeva drugog korijena odnosno čija je spirala biti najveća. U sklopu ove teme prikazan je biljni i životinjski svijet koji u prirodi ima oblik spirale drugog korijena ( nautilus, puževa kučica, šenon ( hibrid brokule i karfiole )).

Fašničke maske i preslikavanja ravnine.

Povodom fašnika učenici su koristeći znanja iz osne i centralne simetrije, te znanja iz likovne kulture izradili krinke i maske za fašnik.

Božić i geometrija.

S velikim interesom učenici su koristeći znanja iz geometije ( osna i centralna simetrija ) i likovne kulture izradili prigodne božične ukrase ( vijence, zvijezde, jelke i dr.), a radove su izložili na otvorenoj izložbi u školi.

Prof. Nina Kalin
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju